torstai 23. toukokuuta 2013

Piloxing

Kokeilin kyseistä lajia tänään. Ei vaan ollut oikein minun juttu. Piloxing on yhdisrelmä pilatesta ja nyrkkeilyä. Se oli vaan vähän liian rankkaa mulle.

Se tapahtui tänään. Minun painotavoite on saavutettu. 6,5 kuukautta, -18 kiloa ja sisäinen ikä pudonnut 50-vuotiaasta 12-vuotiaaksi. Aivan ihana tunne. Huomenna piti sen kunniaksi lähteä käymään shoppailemassa kaupungissa, mutta se ei ole vielä ihan varmaan. Minun hyvinvointiohjaajan (jonka kanssa minun piti sinne lähteä) lapsi on oksennellut tänään ja selviää vasta aamulla päästäänkö lähtemään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...