sunnuntai 19. toukokuuta 2013

Suhde rakentuu rehelliselle pohjalle... niin minäkin luulin

Tunnen nyt itseni aika tyhmäksi. Mulle selvisi tänään, että Muru on koko meidän seurustelun ajan käyttänyt nuuskaa ja mä en ole huomannut mitään. Nyt ymmärrän ne hänen huonotuulisuutensa. Nikotiinin himostahan se johtui. Koko sen ajan, kun olin hänen kanssaan (puoli vuotta), minusta tuntui, että hän salaa jotain. Näin puoli vuotta eron jälkeen se sitten selvisi. Veikkaan kyllä, että niitä on muitakin asioita, joita minun olisi pitänyt tietää, vielä isompia kuin mitä tuo nuuskajuttu (jonka toki silti olisin halunnut tietää). En siis tuntenut häntä ollenkaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...