maanantai 17. kesäkuuta 2013

Rauha: sielu lepää ja näköjään muistikin

Mikä ihana hiljaisuus. Oli porukkaa viikon verran kylässä, niin nyt on ihanaa vain huokaista. :)

Voi voi tätä minun päätä. Viime torstaina unohdin punnitusajan ja tänään olin näköjään unohtanut psykologiajan.

Ukkosta on muutamana päivänä ollut. :/ Mä niin pelkään sitä. Haluaisin ottaa joskus salamoinnista kuvan, mutta en uskalla.

Ukkospilvi lähestyy

"Tänä päivänä tassuista laulun teen,
se liittyvi kuonoon kultaiseen.
Tämä kaikki aaltojen avulla ui
ja rannalla seisoja ihastui,
sillä tapahtuu kovin harvoin että
tulee ystävä armas pitkin vettä."


Tuo on yksi Uppo Nallen runoista. Löysin kaupasta tällaisen:



Löysin mä muutakin.

"Anna hali!"

Kesäkieloja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...