maanantai 8. heinäkuuta 2013

Kymppitonni!

10 000 sivun katselukertaa rikki! Aika hyvin.

Mä kuulin tuossa illalla jotain mitä en olisi koskaan uskonut kuulevani: Muru myönsi olleensa aika ala-arvoinen käytökseltään välillä ja sanoi, että on onnekas, kun sai uuden mahdollisuuden. Hyvä, että ymmärsi tehneensä väärin ja toivottavasti ei tee mitään vastaavaa enää koskaan.

Törmäsin Youtubessa biisiin, joka toi mulle mieleen sen kerran, kun pyörryin töissä (silloin, kun vielä olin töissä). Pyörtyminenhän johtui pahasta paniikkikohtauksesta ja siitä aiheutuneesta hapen loppumisesta. Sen kohtauksen laatu taas johtui esimiehestäni, joka halusi minun välittömästi tulevan takaisin sisälle ulkoa, jonne olin mennyt juuri ahdistuneisuuden ja hengitysvaikeuksien takia. No, minähän tottelin ja kas kummaa, taju lähti ja ei kun ambulanssilla sairaalaan. Niin, miten tämä biisi sitten siihen liittyy? No, työpaikallani oli radio päällä ja tämä tuli sieltä juuri sillä hetkellä, kun taju lähti, eli viimeinen muistikuva on tässä:


2 kommenttia:

  1. - No mutta hey, ihan tosi hyvä, että hän itse tajusi miten on sua kohtaan käyttäytyny! :D Toivottavasti tästä alkaa sitten ne paremmat ajat ja parempi kohtelu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä. Ihan itsekin yllätyin. Ja toivon mukaan tosiaan muistaa tästä lähtien miten tulee käyttäytyä. :)

      Poista

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...