sunnuntai 7. heinäkuuta 2013

Ajatus, mikset pysy kasassa?

Minä ja minun muualla seikkailevat ajatukset. Laitoin huutonettiin tavaraa myyntiin taas vaihteeksi ja kun oli vuorossa Karvinen-dvd-boksi, minähän kirjoitin "Karvainen dvd-boksi". :D Onneksi siinä tulee ennen julkaisua se tarkistussivu, niin ei mitä tahansa sanoja pääse myynti-ilmoitukseen lipsahtamaan. Niinkuin viime viikolla yksi kirjanmyynti-ilmoitus. Piti kirjoittaa "kovakantinen kirja", mutta koska auki olevassa tv:ssä joku sattui juuri sanomaan sanan "idea", niin minähän kirjoitin "kovakantinen idea". Mielenkiinnolla odotan, mitä seuraavaksi. :D

Mulla ärsyttää, kun on keskittymisvaikeuksia masennuksen takia. En jaksa keskittyä kymmentä minuuttia pidempään mihinkään ohjelmaan/elokuvaan. Siksi kai noita virheitäkin tulee, kun ajatukset kerkeää harhailla ties mihin ennenkuin myynti-ilmoitus on valmis.

PS. Kiitos niille, jotka jo nyt ovat oman bloginsa mulle linkittäneet. Lisää kaipailen vieläkin. :)

1 kommentti:

  1. Minulla on ihan samanlaisia keskittymisvaikeuksia.
    Se on niin ärsyttävää kun mitään jaksa tehdä etkä mihinkään keskittyä joten kotona vain on, möllöttää ja ahdistuu... (Meinasin sitten kirjoittaa että ahdistelee, mutta olisi ollut hieman väärä kaiku... :D)

    VastaaPoista

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...