sunnuntai 4. elokuuta 2013

"Kyllä laskun aika tulee jälkeen pelin viimeisen..."

Kyllä se on tuo minun Muru sitten oikein tyypillinen mies. Sanoi, ettei hän sittenkään halua siihen pelaamisongelmaansa apua vaan haluaa selvitä siitä itse. Huoh. Mä vaan en ole vielä koskaan tavannut ihmistä, joka olisi selvinnyt alkoholismista, masennuksesta, peliriippuvuudesta, huumeriippuvuudesta tai mistään sellaisesta ilman lääkärin apua ja epäilen, ettei onnistu tälläkään kertaa. Haluaisin uskoa, että onnistuu, mutta...


Itse aikoinaan olisin toivonut, että joku olisi ollut minun mukana, kun ensimmäisen kerran mielenterveystoimistoon menin, mutta eipä ollut ketään, yksin piti mennä. Ja nyt kun hänellä olisi joku, joka hänen kanssaan sinne lähtisi, niin ei kelpaa.

Ja mä kysyin Murulta silloin, kun sain tietää, että hän on käyttänyt nuuskaa koko meidän suhteen ajan, että onko vielä jotain muuta, mitä minun pitäisi tietää, hän vastasi ettei ole. Vaikka mä arvasin, että on, luultavasti jotain isompaakin, kun nuuskaamistakin pitää salata ja olihan siellä sitten.

Tuosta tuohtuneena lähdin ulos kuvailemaan saadakseni jonkunlaisen rauhan mielelleni. Huoli on suuri. :/




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...