maanantai 19. elokuuta 2013

Paniikin pelkoa

Jaiks! Tänään on minun tulikoe. Alkaa se painonpudotusryhmä. Olen siis toisena vetäjänä siinä. Juttu mikä mulla pelottaa, on se kun siellä pitää esitellä itsensä ja kertoa itsestään jotain. En kouluaikana mitään muuta inhonnut niin paljon kuin esitelmien pitoa. Paniikkikohtausta pukkaa jo nyt. Onneksi en yksin ole pitämässä sitä ryhmää. Että jos mä menen sanoissa sekaisin, niin on se toinen siellä auttamassa. Jäi vaan aika viimetippaan sen itsestään kertomisen miettiminen, kun vieläkin raksuttaa päässä että mistä sitä kertois ja nukkumassa kai pitäis olla.

Illalla katsoin sen 21 tapaa pilata avioliitto-dvd:n ja aika hyvin siihen on kiteytetty kaikki mitä ei kannata tehdä, mikäli haluaa pitää suhteensa kasassa. Myönnän itsekin joskus sortuneeni joihinkin niistä "kielletyistä" asioista, mutta kukapa ei olisi?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...