tiistai 3. syyskuuta 2013

Finish-kaput-slut!

Se on ohi sitten, parisuhde meinaan. Murusta ei ole kuulunut mitään päiväkausiin (perjantain jälkeen) ja eilen huomasin, että hän on hävinnyt Facebookista. No, minun terapeutti tänään katsoi omalla Facebookillaan, niin hän kyllä löysi Murun profiilin sieltä, mutta minä kun sitä etsin, tulee vain teksti, ettei sivua löydy. Eli Muru on estänyt minut. Mutta miksi? Mitä on tapahtunut? Mulla ei ole minkäänlaista käsitystä mitä tämä nyt taas voi olla.

Muutaman päivän jo on ollut sellainen olo, ettei kaikki ole kunnossa, mutta... ehkä hänellä on taas sen peliongelman kanssa jotain rahapulaa tai sitten... joku muu ongelma. Alkoholiongelmaakin olen epäillyt, kun kerran sinne mennessäni olohuoneen pöydällä oli useita, varmaan 10 jos ei enemmänkin, tölkkiä tyhjillään. Ja ne siis oli sisältänyt olutta ja lonkeroa. No, siellä olkoot. Jos halusi jättää tällä tavalla kolmekymppiselle "kypsällä" tavalla, kohteelle (eli minulle) ilmoittamatta, niin mikäs siinä. Mulla ei edes itketä. Olen niin turtunut näihin hänen temppuihin. Enköhän mä löydä jonkun paljon paremman miehen itselleni, joka osaa arvostaa minua ja minun valintoja.

2 kommenttia:

  1. - EIKÄ! Mua niin suututtaa sun puolesta. Ompas tosi kypsää käytöstä siltä. Aaaargh. Älä anna sille miehelle enää yhtään ajatusta, kyyneltä tai muutakaan. Jos ei se osaa olla olla kunnollinen poikaystävä ja muutenkin käyttäytyä, niin sun on parempi ilman sitä! *halit*.

    VastaaPoista
  2. Kiitos. Kyllä tämä tästä. Tuo oli tosiaan viimeinen tempaus, mitä hyväksyn hänen taholtaan. Siellä olkoot, jos ei osaa käyttäytyä ikäisensä tavalla.

    VastaaPoista

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...