perjantai 20. syyskuuta 2013

Lisää uusia pamauksia

(Ex-)Muru laittoi viestin. Taas tuli pommi. Siinä luki, että "alkaa olla muutto täältä (sieltä missä hän nyt asuu) valmis". Kysyin, että mihin hän on muuttamassa, niin vastasi, että "aluksi v*tt**n täältä". Just. Toisaalta toivon, ettei hän tänne muuttaisi ja toisaalta on ikävä. Mutta... EI, en saa enää haikailla hänen perään. Hän ei rakasta minua, minun on unohdettava hänet, tunteistani huolimatta. Tuli vaan mieleen, että kauankohan hän tuota muuttoakin on suunnitellut. Mä nimittäin kuulin tuosta ekaa kertaa nyt.

Tänään päivällä olisi taas treffit sen samaisen tyypin kanssa, jonka kanssa viime viikolla kävin treffeillä. Mulla ei vaan jaksa kiinnostaa se tyyppi, mutta kyllähän tuo kaverina menee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...