sunnuntai 22. syyskuuta 2013

Ei se syömättömyys, mutta...

Huomenaamulla olisi verikokeet, joiden takia ei saa 12 tuntiin laittaa mitään suuhunsa, edes vettä. Ei se syömättömyys haittaa, kun ei ole nälkä yöllä, mutta kun janottaa niin pirusti eikä saa juoda, niin... Aaaargh! No, pakko se on kuitenkin olla kuivakuurilla yö, ettei tarvitse uusiksi ottaa niitä kokeita, mä kun niin pelkään piikkejä ja verta, yyh! Säälittää ne ihmiset, jotka on päiväkausia ilman vettä, kun heidän maassaan ei sada. Mulla tuntuu yksi yökin jo hirveältä.

(Ex-)Muru laittoi tänään kaveripyynnön Facebookissa. Whaaaat? Väitti, ettei ole poistanut minua. Eipä. Tai eihän hän olekaan, kun estänyt minut ja sitä kauttahan olen poistunut hänen kavereistaan automaattisesti. No, hyväksyin hänet kuitenkin sinne kaveriksi. Eipä tuo siellä haittaa... kai.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...