keskiviikko 18. syyskuuta 2013

Tatskaa

Kävin tänään korjauttamassa vuonna 2010 laitettua tatuointiani. Siitä lähti palanen viime syksynä sheivauksen yhteydessä ja nyt kun se haava on parantunut, halusin korjauttaa sen ja olihan se jo haalistunutkin tietenkin, kun kolme vuotta kuitenkin tuon laitosta. Mulla kun on veri- ja neulakammo ja lisäksi matala kipukynnys, niin olihan se aikamoista tuskaa, mutta oli se sen arvoista. Kuvaa en valitettavasti laita, koska en ole tänne juuri muitakaan kuvia itsestäni laittanut. Tämä on kuitenkin tavallaan päiväkirja mulle eikä ole tarkoitus, että minut tunnistetaan (suurin osa minun tutuista ei tiedä minun asioista mitään, siis edes siitä, että olen sairaseläkkeellä vaan luulevat minun olevan vain työttömänä).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...