perjantai 25. lokakuuta 2013

Ei voi olla

Nyt v*ttu oikeesti... ei voi olla tosissaan. Kohta varmaan peritään kävelymaksut eri katujen taksojen mukaan ja pitää tietää kuukauden alussa mitä teitä tulee käyttämään kuukauden aikana ja sitten joku kengänkulutusvakuutusmaksu, huoh. Ihmettelen siis tätä uutista: http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288613455684.html.

Asiasta toiseen: Murun ei tarvitsekaan tehdä sitä lupaamaansa juttua, että tulisi tänne. Nimittäin ei tarvitse näkyä sitä naamaa enää täällä. Mulle selvisi tänään, 1,5 vuoden jälkeen, että hän on sitoutumiskammoinen ja hänellä on ihan erit ajatukset tulevaisuudestaan kuin mulla omastani. Mä haluan miehen, joka haluaa sitoutua minuun ja haluaa minun kanssa lapsia, hänen suunnitelmat on ihan päinvastaiset. Olen pettynyt. En olisi koskaan häntä tavannut, jos olisin tuon tiennyt (tapasin hänet siis treffisivuston kautta).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...