sunnuntai 13. lokakuuta 2013

"Kielletty" suudelma

Joo, ns. kielletty suudelma tapahtui päivällä. Tai no ei nyt niin kielletty. En siis suudellut ketään varattua. (Ex-)Muru vaan ajoi tästä ohi ja kävin hänen kanssaan kahvilla (mä join vettä) ja kun hän oli lähdössä, jutut vaan meni niin, että tuli pari suudelmaa vaihdettua. Ja no, minun tunteet nousi pintaan ja vollotin kaikkien ohikulkijoiden nähden (ex-)Murun rintaa vasten. Ei minun tunteet vaan ole hävinnyt. En voi sille mitään. Miehen tunteista en tiedä. Enkä tiedä olisko pitänyt olla tekemättä tuota, siitä tuo "kielletty"-sana. Mutta toisaalta, jos en olisi tehnyt sitä, olisin katunut. Oli oikeastaan aika kivaa.

No, hän ei ollut ainut exä, joka otti eilen yhteyttä. Minun toinen exä (vuodelta 2010) kertoi olevansa käymässä. Ja no, seksiähän hän oli vailla. Ei paljon kiinnosta. Ehkä sekunnin murto-osan mietin meneväni, mutta sitten järki astui mukaan. Ei huvita enää häneen sotkeutua (hän on itseasiassa varattukin ja eräs minun motto on "varattuihin ei kosketa").

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...