sunnuntai 13. lokakuuta 2013

Ehtoja

Latelin (Ex?-)Murulle vähän ehtoja. Hän sanoi (TAAS!) tajunneensa sen eilisen tapaamisen aikana mitä on menettämässä (menettänyt kyllä jo, ainakin puoliksi). Asetin yhden ehdon. Sanoin, että en usko ennenkuin hän tulee meille ja sanoo tuon kaikkien (minun vanhempien) kuullen. Sitten hänen täytyy olla ainakin tosissaan jos tuon minun takia tekee. Jos ei tee, niin sitten en kyllä usko. Tiedän, tuo olisi mulle itsellekin vaikeaa, erittäin vaikeaa. Hävettäisi tehdä noin., mutta olkoon se hänen rangaistuksensa siitä, että on jättänyt muutaman kerran, ottanut takaisin, taas jättänyt ja ottanut takaisin.

Selvitin hänen kanssaan eilen erään väärinkäsityksen, siis tämän. Ei tuo nainen ollut mikään. Nuo sen naisen jutut on ollut yksipuolisia. Ja se nainen on kuulemma naimisissa ja sillä on minun ikäisiä lapsia (aika vanha siis täytyy olla). No mutta minkä minä sille, että laskin niistä sen akan rakas- ja ♥-viesteistä yhteen 1+1 ja sain vastaukseksi suhteen.

1 kommentti:

  1. Älä vain kiduta itseäsi, ethän? Minä en tiedä tästä asiasta tietenkään mitään, mutta huoli iski. Älä ajaudu uudestaan samaan tilanteeseen. Jos teistä tulee jotain niin vaadi jatkuvasti enemän! Ansaitset sen.

    VastaaPoista

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...