tiistai 1. lokakuuta 2013

Syksyn likaisuus

Nyt se myrkyn lykkäs. Huominen psykologiaika siirtyi kerralla kahden viikon päähän. Just nyt, kun olisin tarvinnut kyseisen paikan palveluita. En tiedä miten jaksan tuonne asti. On ihan kauhea olo. En jaksa juuri muuta kuin nukkua. Edes yöpaitaa en ole saanut vaihdettua pois päältä moneen päivään. :( Se on tämä syksy aina tämmöistä. Lisäksi on muutakin.

Poistin (ex)-Murun Fb-kavereistani. Meni hermot. En jaksanut katsella hänen ja yhden vosun kuhertelua. (Ex-)Muru väitti, ettei hänellä ole meidän suhteen aikana ollut toista naista, mutta onhan mulla silmät päässä. Mä olin hänen kanssaan vielä yhdessä hänen syntymäpäivien aikaan ja hänelle tuli tältä naiselta jo silloin sellaisia "rakas..."-viestejä. Nyt tämä nainen kommentoi jokaista juttua hänen sivullaan ja kaikissa niissä esiintyy sydämiä ja sana rakas. Ja niitä tämä ei poista, mutta kaikki minun kommentit hän poisti meidän seurustelun aikana. Mitä v*tt*a, kysyn vaan. Tuntuu helvetin pahalta.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...