maanantai 30. syyskuuta 2013

17. helmikuuta 1988 – 5. helmikuuta 1989

Minua kohtasi eräänlainen järkytys viime yönä. Tajusin, etten olekaan sitä mitä olen aina luullut olevani. En usko horoskooppeihin, mutta jostain syystä eksyin kiinalaista horoskooppia käsittelevälle sivulle. Olen aina luullut, että kyseinen horoskooppi määräytyy pelkän syntymävuoden mukaan, mutta ei se niin menekään. Se määräytyy syntymävuoden ja syntymäpäivän mukaan. Olen aina luullut olevani kiinalaiselta horoskoopiltani käärme, mutta enpä olekaan. päivämäärän 5. helmikuuta 1989 jälkeen syntyneet ovat käärmeitä, mutta koska mä olen syntynyt ennen tuota, olenkin lohikäärme. Jee, olen aina halunnut olla lohikäärme. Mulla on lohikäärmekoristeitakin. Kerään niitä. Rakastan niitä. Käärme on jotenkin niin... vastenmielinen otus, vaikka kyse onkin vain horoskoopista.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...