tiistai 17. joulukuuta 2013

Kehon analysointia

Miten mä nyt näin olen laiminlyönyt tämän blogin? Ei vaan oikein ole tapahtunut mitään mistä kirjoittaa. Olen lähinnä nukkunut.

Sain tässä yhtenä päivänä joululahjankin äidiltä. Se tuli postissa. Nimittäin tällainen:


Sain siis kehoanalyysivaa'an. Olen halunnut tuota siitä asti, kun ensimmäisen kerran seisoin tuollaisen päällä vuosi sitten hyvinvointiohjaajani luona.

Tuo näyttää siis kehon nesteprosentin, lihasmassan ja kuntoluokituksen, aineenvaihdunnan iän (eli minkä ikäisen ihmisen aineenvaihdunta punnittavalla on, mulla se ikä on 12 eikä se pienempi voi ollakaan), kehon luumassan painon ja keskivartalolihavuusluokituksen, eli onko lihava, laiha, lihaksikas tai jotain siltä väliltä. Ja mulla on siis sellaiset paperitkin missä lukee mitä mikäkin luku pitäisi olla, etten ihan summassa päätä, että "tämä on varmaan hyvä lukema".

Löysin kaapistani jotain aivan ihanaa. Se on tosin ollut siellä jo muutaman vuoden odottamassa käyttäjää. Oli pakko ostaa kerran, kun löysin. Oli niiiiiin söpö.


Ja en siis ole raskaana, mutta ollaan puhuttu vakavissaan lapsen hankkimisesta jossain vaiheessa. Ei vielä, kun ollaan niin vähän aikaa oltu yhdessä. Mutta joo, hirveä vauvakuume mulla.

Tähän loppuun kevennys, joka on ihan tosi:

Oli sähköhammasharjan kauppaaja soittanut minun mummille ja mummi sitten todennut vain, että "mitä minä semmoisella, kun mulla on hampaatkin tällaiset, että saan ne tällä tavalla pois suusta käteen" (hänellä on tekohampaat). Oli poika mennyt hiljaiseksi ja oli kuulemma kauan hiljaista sillä linjalla ennenkuin toivotti hyvää päivän jatkoa. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...