lauantai 18. tammikuuta 2014

Mielitekoja

Tekee ihan sairaasti mieli suklaata. Olen syönyt tälle päivälle jo 80 grammaa raakasuklaata, kun tekee vaan mieli. No, enää ei tänään sitä voi syödä. Lisäksi, minun kasvot on ihan hirveän näköiset. Ne kun vaan kuivuu, samoin kädet. En tiedä mistä johtuu, että onko se tuo talvinen ilma vaiko... tuo suklaa! Ei saa olla. En mä sille ennenkään ole allerginen ollut. Ja se olis kyllä maailmanloppu, jos suklaalle allerginen olisi.

No, pitää iltapalaksi syödä tuoretta (tai siis kaupasta ostettua kokonaista) ananasta, niin eiköhän se poista kaikki kehoon kertyneet nesteet ja kuona-aineet. On muuten parempaa kuin ne peltipurkissa myytävät valmiiksi renkaiksi leikatut.

Mie romahan, mutta onneksi Putous pelastaa... tai siis Antsku. Sama se niille muille hahmoille, hih. Jussi Vatasen aikaisemmista hahmoista ei ole oikein mikään sykähdyttänyt minua, mutta nyt iski täysillä. ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...