sunnuntai 19. tammikuuta 2014

Paineiden sietokyky nolla

Mä en kestä yhtään sitä, että mulle asetetaan paineita. Eli siis kaikki muistamistehtävät on ihan hirveitä, heti alkaa ahdistaa. Minun toisella paikkakunnalla asuva sisko soitti päivällä, että minun pitää huutaa hänen puolestaan Facebookin kirpparilta yksi juttu ja käydä se sitten hakemassa (TUNTEMATTOMALTA IHMISELTÄ, KAUHEETA!). Ei ole ollenkaan minun hommia tuommoiset. Pelottaa kaikki uudet ihmiset, vaikka se ei mitään muuta tee kuin myy mulle itselleen tarpeettomaksi jääneen jutun, mutta silti. Ja sitten kun tosiaan pitäisi muistaa myös hakea se juttu, huoh. Haluttaisi vain huutaa "ÄLKÄÄ AHDISTAKO MINUA!" ja mennä peiton alle.

"Olipas taas mautonta lauantaimakkarata. 
Kyl on karjakunnan asiat kurjalla kannalla."
-Rautakauppias Uuno Turhapuro - presidentin vävy-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...