torstai 2. tammikuuta 2014

Siskon peti

Olen jostain marraskuusta asti odottanut tuota kakkosen uutta sarjaa nimeltä Siskon peti ja voi mikä pettymys se oli. Komediasarja, mutta minun huumorintaju taitaa olla erilaista, kun ei naurata sitten yhtään. No, en mä ymmärrä Kummelin huumoriakaan. Kaikkia ei vaan voi naurattaa kaikki huumorityylit.

Mä olen kipeänä, taas. Piti aamulla viideltä keittää vettä, juoda Panadol Hottia ja hengittää höyryä, kun ei muuten pystynyt hengittämään kunnolla, nukkumisesta puhumattakaan.

Sitten se päivän Uuno-miete:

"Nyt kun on taas ruokaa sen verran suussa, että yleensä viittii mitään puhua, niin puhuttaisko vielä vähän naisista?" 
-Uunon huikeat poikamiesvuodet maaseudulla-

2 kommenttia:

  1. - Mulla samat fiilikset tuon ohjelman suhteen. Harmikseni huomasin, että oli huono. Ei kyllä hirmusesti naurattanut juurikaan mikään. Loistavat naiset pääosissa, mutta tulos oli **.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä. No, ehkä joku tykkää, mutta ihan outoa huumoria.

      Poista

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...