lauantai 25. tammikuuta 2014

Uusintaa, kiitos

Iltasanomissa oli muutama päivä sitten äänestys aiheesta "Minkä tv-sarjan haluaisit palaavan ruutuun uusin jaksoin?": http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288645030285.html

Minun valinta olisi Hynttyyt yhteen. Mutta olisi mukavaa nähdä uusintanakin kyseinen sarja. Mulla on ne dvd:t, mutta niitä jaksoja on lyhennetty ja osa on jätetty dvd:ltä kokonaan pois. :/ Tahtoisin nähdä nekin, joita ei dvd:llä ole. Ihan huippu sarja. Joku tuolla sivulla valitteli, että kaikkia noita sarjoja mitä tuossa on ehdolla, on uusittu useampaan kertaan, mutta tätä ei ainakaan ole.


Kävin aamulla kasvohoidossa, kosteuttavassa sellaisessa. Sillä olisi ollut tarjota mulle minun iholle sopiva voidekin, että tämä iho myös pysyy kosteana, mutta en mä raskinut sitä enää ostaa, kun sillä oli hintaa yli 60 euroa ja hoitokin maksoi 65 euroa ja maanantaina olisi vielä kuumakivihieronta eikä sekään mikään halpa ole. Nyt on mennyt kyllä ihan tuhottoman paljon rahaa. No, itsensä hoitamiseen se on mennyt. Jos sitä ensi kuussa sitten säästäisi (ehkä).

Mulle sattui päivällä pikku vahinko. Unohdin puhelimen kaupan kassalle. Sitä sitten paniikissa etsin ympäriinsä eri liikkeistä (joissa olin käynyt). Eräästä liikkeestä sitten sain yhden myyjän soittamaan siihen, niin toisesta liikkeestä joku vastasi siihen. Mulla on onneksi siinä salasana, niin ei kukaan voi soitella sillä mulle laskua, vaikka sen joku muu kuin myyjä olisi löytänytkin. Otsikkoon viitaten, tälle tapaukselle en kuitenkaan uusintaa toivo.

Minun iltapala.
"On se väärin, että vaikka ollaan yhteiskunnan huipulla, 
niin syödään kuin talitintit."
-Uuno Turhapuro Suomen tasavallan herra presidentti-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...