maanantai 3. helmikuuta 2014

Toisilla menee hyvin - ja toisilla huonommin

Mulla ahdistaa. Toisilla menee hyvin, toisilla ei. Murun veljen tyttöystävä oli kosinut miestään. Häät tiedossa siis jossain vaiheessa. En mä siis naimisiin ole haluamassa, mutta muuten vaan ahdistaa, kun toiset elää onnensa kukkuloilla ja meillä on tämmöistä epätasaista, epäselvää. Mä en muuten ole vanhanaikainen, mutta sen verran kuitenkin, että itse en kyllä kosisi. Minun mielestä se on miehen tehtävä.

"Salviassahan maku ei ole ratkaseva, mutta se antaa semmosen ihanan tuoksuelämyksen."
-Uunon huikeat poikamiesvuodet maaseudulla-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...