torstai 20. maaliskuuta 2014

Aarteita

Posti toi kivan paketin tänään. Se sisälsi seuraavaa:

Meikkipussi ja lompakko

Ja nuohan on peräisin täältä. Meikkipussin olen viimeksi hommannut joskus yläasteella, samoin lompakon, joten jo oli aikakin vaihtaa uuteen. Ja tämä uusi meikkipussi on sitä paitsi kätevämmän kokoinen kuin se minun edellinen Marimekon iso, jota saa survoa reppuun eikä sittenkään meinaa mahtua.

Posti toi myös muuta.


Olen etsinyt kyseistä kirjasarjaa eri kirpputoreilta ja yhden vasta olin löytänyt. Nyt löysin Huutonetistä koko kirjasarjan kerralla suht halvalla, joten ostaahan se piti. Myin sen mulla jo olleen kirjan sitten pois. Kansilehtiä noissa ei ollut kuin yhdessä, mutta mitä mä niillä? Kirjan sivujahan mä luen enkä kansilehtiä.

"Ei se pärstä oo pääasia. Pääasia on se, että henkityspuoli edes jotenki pelaa. 
Ja jaloista viis, sivuunhan ne heitetään."
-Uuno Turhapuro-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...