lauantai 22. maaliskuuta 2014

Itsetunto läjässä

On se kiva, kun joka päivä haukutaan ihan lyttyyn. Nostaa itsetuntoa todella (NOT!). Äitini toimii näin minua kohtaan. Mulla haluttaa vaihtaa maisemaa tällä sekunnilla. Niin, että kiitti v*t*sti tästäkin päivästä. No, onneksi tiistaina pääsee pois muutamaksi päiväksi. Olen siis menossa Murun luokse. Kyllä sitä syliä jo kaipaakin. Viimeksihän mä tosiaan lähdin sieltä oman päähänpistoni takia hätäpäissäni hetken mielijohteesta.

Viime yö meni taas valvoessa. Luin kirjaa monta tuntia. Olin kuitenkin aamulla niin väsynyt, etten jaksanut lähteä salille, vaikka olin niin suunnitellut.

"Aijai, että osaa naiset olla yksinkertaisia.
No, sen takiahan niitten kanssa naimisiin mennäänkin."
-Professori Uuno D.G. Turhapuro-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...