maanantai 10. maaliskuuta 2014

Ihanaa, että on olemassa tuntemattomia auttavaisia ihmisiä

Voi taivas. Olen unohtanut totaalisesti sen lankkuhaasteen. No, en mä nyt kipeänä olisi jaksanut tehdäkään.

Äiti teki tänään sämpylöitä gluteenittomista jauhoista ja ai että oli hyvää kuumina voin kanssa, nami. :P


Olen niin iloinen, kun on olemassa edes tuntemattomia auttavaisia ihmisiä, kun tutuista ei siihen näköjään ole. Kiitos Teijalle, joka kertoi miten noita kuvakollaaseja tehdään. :) Olen nimittäin useammalta (ainakin viideltä eri henkilöltä) ja useampaan kertaan vuoden aikana kysynyt miten niitä tehdään, mutta en ole saanut vastaukseksi muuta kuin "niitä tehdään silleen jännästi". Luulin jo, että niiden tekotapa se on joku tarkkaan varjeltu salaisuus, jonka saa tietää vain harva ja valittu, jos vahingossa sattuu itse löytämään sen miten niitä tehdään. Tämä ensimmäinen nyt on vaan tällainen, kun kokeilin miten se tapahtuu.

"Nyt on nii ikävästi, että mulla on sattunu jäämään tämä tämmönen tsekkivihko kotio, että sattusko teillä olemaan tommosia käytöstä poistettuja nakkeja, joita sais tommoseen sopuhintaan?"
-Uuno Turhapuro menettää muistinsa-


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...