lauantai 8. maaliskuuta 2014

Naistenpäivää

"Naisista puheenollen, niin jos naista kattoo ylhäältä alaspäin, niin tullee ensin silmät, sitten suu ja niin poispäin. Mutta jos sitä kattoo alhaalta ylöspäin, niin tulee ensin nilkat, sitten korvapuusti ja sitten polliisi." -Konstaapeli Artturi Sakari Reinikainen-

Siispä hyvää naistenpäivää arvon naiset!

Pitää vissiin itse käydä itselle joku kukka hakemassa tänään, kun ei taida kukaan sitä mulle toimittaa (Muruhan silloin yksi päivä toi mulle kukkia, mutta olin ehtinyt jo lähteä, joten ne kukat jäi sitten hänelle enkä mä edes nähnyt niitä, joka harmittaa kyllä vieläkin. Voi kun sitä on niin äkkipikainen noissa päätöksissä, minä siis :/).

Ja päivän Uuno:

"Koska joskus käy sil tappaa, että sinuhn tarjoamasi mainio, mutta ehkä hieman pieni aamupala aiheuttaa meikäläisen elimistössä niin voimakkaan väsymystilan, ettei sitä jaksa enää sen aterian jälkeen niinku oikein kunnolla kiittää, nii ajattelin tehdä sen nyt ennen syöntiä, ettei sillä tappaa unohtu."
-Uuno Turhapuro menettää muistinsa-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...