torstai 13. maaliskuuta 2014

Puuh, ahdistus

Puhalluttaa, syvään. Ahdistaa niin, ettei oikein tiedä mitä tässä tekisi. Olin menossa jo muka nukkumaankin, mutta ei siitä tullut mitään, niin avasin tietokoneen uudelleen. En oikein tiedä mikä tämän taas aiheuttaa. Toisaalta äiti vihjaili taas päivällä, että olen kelvoton. Kaikki tuntui olevan minun syytä. Varmaan minun syntymäkin on minun omaa syytä. Kai se olisi parempi, ettei minua olisi olemassa ollenkaan.

Kuva ei liity aiheeseen mitenkään, mutta senkun vaan laitoin kuvan
viime kesältä, kun sattui silmään.

 "Tänään alkaa viikon pitunen lounas."
-Lottovoittaja UKK Turhapuro-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...