lauantai 29. maaliskuuta 2014

Vävy vai ei?

Vittu. Mulla raivostuttaa. Äiti laukoi taas päivällä semmoista tekstiä että huhhuh. Oli puhe vävypojista ja koska isällä ei ole muita biologisia lapsia kuin minä, äiti sanoi sille, että sillä EI OLE vävypoikaa. Miten niin ei ole? Kysyin mikä Muru sitten on, mutta en saanut vastausta. Okei, me ei olla naimisissa, mutta kyllä mä häntä silti vävyksi sanoisin.

Ollaan tässä Murun kanssa puhuttu yhteen muutosta. Äitillähän on varmasti siihenkin joku negatiivinen mielipide, sen sai huomata silloin, kun Muru haki tälle paikkakunnalle töihin, tosin ei kyllä saanut sitä paikkaa. Oltiin puhuttu jo silloin yhteen muutosta, niin äiti sanoi, ettei siinä ole järkeä. Sillä on joku pöljä käsitys, että asun koko loppuelämän vanhempien kanssa saman katon alla ilman miestä. Ei helvetti. Voin vaan kuvitella millainen vastaanotto silloin on, kun joskus olen raskaana. Varmaan hirmumyrskyä silloin tiedossa. :(

"Siis naiset kyllä saa tasa-arvon tässä yhteiskunnassa,
 mutta rikokset ne yhä luokitellaan eriarvoisiksi."
-Uuno Turhapuro pisnismies-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...