keskiviikko 5. maaliskuuta 2014

Yllättyneisyyttä ja raivoa

Hihii, mä olen niin imarreltu. Kävin yhtenä päivänä kenoamassa ja sitä kuponkia ostaessani se Ärrän myyjä kysyi minulta henkilöllisyyspaperit, vaikka mulla oli Veikkauskorttikin (jota ei kai alaikäisille edes myönnetä). Kai mä oon sitten vaan niin nuoren näköinen (niin joo, teistä lukijoistahan ei ole minua kukaan koskaan nähnyt, edes kuvassa, yhtä lukuun ottamatta :)). Sanoinkin Murulle, että saa olla ylpeä naisystävästään, kun vielä 25-vuotiaanakin paperit kysytään. :D Tai ehkä osittain syynä on minun pituus tai siis lyhyys (olen 145 cm päästä varpaisiin, jota moni on ihmetellyt, mutta tosi tuo on).

Ette arvaa kuinka mulla ärsytti tänään. Kävin salilla ja mulla kun on semmoinen kuntoiluohjelma ihan paperilla, niin menen aina sen mukaan (laite 1, laite 2 jne.), niin joka kerta, kun olin johonkin tiettyyn laitteeseen siirtymässä eräs mies (jota en tunne) siirtyi aina samaan laitteeseen ennen minua ja minunhan piti sitten soveltaa ja vaihtaa niiden laitteiden käyttöjärjestystä ja muistella missä olen jo käynyt. Huoh. Se treeni meni vähän niinkuin pilalle tuon odottelun takia eikä oikein hikikään sitten tullut. Paras ehkä käydä tästä lähtien aamuisin (nyt kävin neljän jälkeen, kun sali oli aika täysi).

"Vaikka onkin vakiopöytä Vaakunassa aina varattuna, 
niin se vaatii luonnetta vaihtaa tommonen satopriääni tämmöseen kevyeeseen ulkoilmastointiin."
-Häpy endkö? Eli kuinka Uuno Turhapuro sai niin rikkaan ja kauniin vaimon-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...