tiistai 29. huhtikuuta 2014

Raivoa

Mulla raivostuttaa! Muru ilmoitti, että jos en tulisikaan vielä tällä(kään) viikolla, kun hänellä on iltavuoroja, niin ei nähtäisi juuri muuten kuin ohimennen. Vähän tuntuu, että hän ei yleensäkään halua minua sinne. Mutta jos näin on, niin miksei hän vaan sano, että älä vittu tule tänne ja painu helvettiin? Ei ole siis vappuheilaa. :( No, pukeudun sitten Mansikka-tytöksi ja lähden baariin vappuna. Kai siellä ihmisiä on, ettei tarvitse kotona yksin kyhjöttää.

Toinen mikä pisti vituttamaan on tuo Facebookin Candy Crush Saga-peli. Just, kun pääsin yhden kauan yrittämäni tason läpi, netti jumi ja se minun läpipääseminen mitätöityi. :( No, onneksi pääsin sen jo seuraavalla yrittämällä uudestaan läpi. Ja joo, olen koukussa kyseiseen peliin. :D

PS. Yksi uusi lukija oli näkynyt ilmestyvän, eli tervetuloa joukkoon. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...