lauantai 24. toukokuuta 2014

Askeleita

Aloitin kirjoittamaan tätä jo eilen, mutta tuli kauhea ukkonen, niin piti keskeyttää (konehan kyllä pysyy päällä, vaikka töpselin vetääkin seinästä, mutta kun minun kuvat on ulkoisella kovalevyllä, niin se ei ole käytössä, jos sen töpseli ei ole seinässä).

Mä löysin yksi päivä askelmittarini ja sen kanssa olen nyt toiminut muutaman päivän. Tämmöisiä tuloksia on tullut (vertailukohtana kaksi eri päivää):

Tuo aika on tunteina ja minuutteina.

Tuo aika on siis minuutteina.

En tiedä yhtään onko tuo sitten paljon vai vähän.

Matka on kilometreinä ja aika on edelleen tunteina ja minuutteina.
Mutta tuostakin huolimatta minun paino ei vaan putoa. Ei ole ylipainoa, mutta haluan yhden kilon pois, jotta tuo vatsa pienenisi.

"Pelkän intohimon varaan ei voi rakentaa, muista minun se sanoneen."
-Uuno Turhapuro herra Helsingin herra-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...