tiistai 20. toukokuuta 2014

Lämpöä piisaa

Voi että ihmisten säälivät katseet on inhottavia. Kyllä huomaa kaupassakin kenen korviin tieto äidin syövästä on jo levinnyt. Vaikka he eivät mitään sanokaan, mutta ne katseet.

Mä oon tässä miettinyt. Kun hautajaisiin tuodaan aina kukkia ja joskus jopa leskelle jo puolison kuolinpäivänä, niin mitä ne kukat auttaa siinä surussa? Ei minusta yhtään mitään. Muistuttaa vaan siitä, että ne kukatkin kuolee muutaman päivän päästä. Onhan se kaunis ele, mutta...

Asiasta lämpimämpään: nyt on ollut ihanan lämmintä ja kyllä tuntuu todella ihanalta tammikuuhun verrattuna:


 Odotan aikaa, kun tuo tuosta vielä sen kahdeksan astetta nousee, aah!

Mulla on kummasti kadonnut cd-levyjä. Siis lähinnä tupla-cd:istä on se toinen cd hukassa ja näin on ainakin kahden tupla-levyn kohdalla. Varmaan olen laittanut ne levyt johonkin toiseen koteloon, mutta en jaksa alkaa katsomaan kaikkia koteloita erikseen, että missähän ne nyt mahtaisi olla.

Kävin eilen puutarhamyymälässä ja sieltä tarttui mukaan tällaiset:

Ja nämä on siis lampaita, vaikka joku niitä koiriksi on luullutkin. Ei silti, nuo kyllä näyttää aika paljon koirilta.

"Kun on kerran helposti saatavilla sellasta ihmislaatua, joka häärää, niin mies rationalisoi yhdellä ainoalla liikkeellä koko homman sekä selviää näistä kotiaskareista: se menee naimisiin."
-Uuno Turhapuro-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...