perjantai 13. kesäkuuta 2014

Onnellinen epäonnenpäivä

Tänään 13. päivä perjantaina se viimein tapahtui: sain sen mitä olen puoli vuotta havitellut:


Piti tosin tilata koko sixpack, jotta sai yhden rillimukin, mutta oli se sen arvoista. Olen niin onnellinen. :)

Ostin yksi päivä mansikkalaatikon. Koin pettymyksen. Yli puolet niistä oli homeisia. :/

2 kertaa tämä määrä meni roskiin.
Ostin pöydälle tarkoitetun valokuvakehyksen ja olisin halunnut laittaa siihen minun ja Murun ensimmäisen (ja toistaiseksi ainoan) yhteiskuvan, mutta eipä tuo minun tulostin tulosta. Se ei jotenkin kai tunnista tätä konetta. En ymmärrä. No, jäi kehykset sitten ilman kuvaa.


"Mitä enempi mä tein töitä, sitä vähempi mulla oli aikaa nauttia työn hedelmistä."
-Uuno Turhapuro-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...