perjantai 6. kesäkuuta 2014

Itkua

Löysin kummitytölle synttärilahjan. Hän täyttää tosin kolme vuotta vasta elokuussa, mutta kun nyt satuin löytämään.

Hän kuulemma tykkää koota palapelejä ja tässä luki 2-5-vuotiaille.
Muutama päivä vierähti Murun luona. Eilen tultiin meille yöksi ja aamulla jatkettiin kaupunkiin. Murun piti käyttää työnantajansa autoa huollossa, niin mä lähdin mukaan. Etsiskelin sitä riivatun rillimukia! (siis Muumimukia, jossa on niiden silmälasien kuva sisäpuolella). Joo, en löytänyt. Jotain muuta tosin löysin: askartelutarvikkeita. Ja sain aikaiseksi siskontytölle rippikortin.


Tänään Muru sitten lähti takaisin kotiinsa, ilman minua tosin. Mulle tuli niin suru puseroon. Itkin monta tuntia ennen hänen lähtöä ja lähdön jälkeen. En tiedä mikä minuun meni. Olen ollut viimeiset kaksi päivää erityisen herkillä. Toisaalta yksi syy tämänpäiväiselle voi olla siinä, etten ollut nukkunut viime yönä silmällistäkään (en vaan saanut unta, toisin kuin eräs) ja piti jo kuudelta olla menossa enkä nukkunut päiväuniakaan. No, kuun puolivälissä menen sinne sitten takaisin, kun meillä tulee kaksi vuotta täyteen ensimmäisestä tapaamisesta. Olisi tarkoitus vähän "juhlistaa" sitä. Ajattelin tehdä mangojuustokakun meille.

"Sitä tulee siinä kosintavaiheessa lörpöteltyä ummet ja lammet, 
niin sitä mielellään lepäilee niinku pari vuotta sitte sen päälle."
-Uuno Turhapuro menettää muistinsa-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...