sunnuntai 27. heinäkuuta 2014

Ensimmäinen kerta, ihanuutta ♥

Ehei, ei tämä päivitys kerro siitä, mitä tuosta otsikosta voi päätellä. :D

Tiedättekö tunteen, kun kuulet jotkut sinulle osoitetut ihanat sanat ensimmäisen kerran elämässänne jonkun ihanan ihmisen suusta (tai yleensä ensimmäisen kerran jonkun sanomana)? Mä koin sen tunteen viime yönä. Oltiin tulossa Murun kanssa (bändi)keikalta ja hän sanoi, että olen ainut nainen, joka hänellä kiinnostaa eikä hän tarvitse muita. No okei, hän oli vähän ottanut rohkaisua. Tänään hänen ollessa selvinpäin, kysyin oliko ne vaan humalaisen jorinoita, niin ei kuulemma ollut. ♥ Olen taas vaihteeksi onnellinen. Saa nähdä kuinka kauan.



"Nahkani alla siis tapahtuu kaiken aikaa miljuunia eri toimintoja 
ja sinä kehtaat väittää, että minä en tee mitään!"
-Rautakauppias Uuno Turhapuro - presidentin vävy-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...