tiistai 1. heinäkuuta 2014

Ripari(kesä)?

Iltalehden käsitys rippileiristä. "Jokainen rippileirin kokenut muistaa nuotiotulilla vallinneen autenttisen tunnelman, jota kesäinen usva ja hyttymyrkyn pistevä tuoksahdus terävöittivät."

Joo, olen käynyt kyllä rippikoulun ja rippileirilläkin olin, mutta minun ripari oli talvella ja rippileirillä olin uutena vuotena. Niin, että ei silloin kauheasti nuotiolla istuttu eikä hyttysiäkään oikein näkynyt. Eli se siitä "JOKAINEN rippileirin kokenut muistaa..."-lauseesta. Oli ihan pakko avautua, kun ärsyttää nämä yleistykset. Miksi aina oletetaan, että ripari käydään kesällä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...