keskiviikko 27. elokuuta 2014

Huomenna se taas alkaa, vuoden tauon jälkeen

Mulla vähän jännittää. Huomenna olisi ensimmäistä kertaa (melkein) vuoteen aika mielenterveystoimistoon ja aloitan siis taas hoitosuhteen sinne. Ennestään tuttu hoitajahan siellä on, mutta jännittää silti, kun en tämän kyseisen hoitajan vastaanotolla ole ollut sitten vuoden 2008. Ja sitten sekin, että kun mulla on nyt ollut vähän unettomuutta ja siitä johtuvaa väsymystä, että miten mä jaksan mennä sinne ja olla skarppina. Niin no, hänhän se kyselee ja mä vastaan.

 
"Kattoppas juoksupoikana ei tämmönen johtajatason tyyppi kauan vanhene."
-Uuno Turhapuro herra Helsigin herra-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...