maanantai 25. elokuuta 2014

Lisääntykää ja täyttäkään maa - jos nyt ei kuitenkaan

Voi jösses, että meinasi hermot palaa tänään Apteekissa. Kävin hakemassa reseptilääkkeitä, niin tämä yksi työntekijä alkaa selittää mulle, että "kun tämä lääke saattaa pienentää tämän sulla olevan ehkäisyn tehoa. Minä laitan tästä nyt kyllä lääkärille tiedon." Voi huoh, olen käyttänyt tuota ehkäisyä vuodesta 2009 enkä ole vielä raskaaksi tullut, että ei se minun toinen lääkitys nyt ole kuitenkaan tainnut heikentää sitä tehoa. No, sanoin tuosta sille vanhalle akalle, että olen käyttänyt noita yhdessä jo monta vuotta, niin tämä ämmä sanoo taas oikein vittumaiseen sävyyn "minä laitan tästä nyt sille lääkärille ilmoituksen". No laita sitten saatana, mutta katsokin, ettei mulla tule sitten jotain ehkäisykieltoa. Vai meinasiko tuo akka, että mä lopettaisin ehkäisyn käytön ja täyttäisin maan lapsista. -.-

"Kato meikäläinen on justiin luomassa sellasta uraa tän sähkösen viestinnän parissa, 
että se eittämättä väkisinkin johtaa Linnan kutsuille."
-Uuno Turhapuro herra Helsingin herra-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...