sunnuntai 24. elokuuta 2014

Komentosarja valtasi talon

Komentosarja palautti talon takaisin arkeen, huoh. Äiti siis palasi Oulusta eilen. Sädehoitojakso on ohi ja heti alkoi se naputus. Mikään ei muka ollut kotona hyvin, vaikka oltiin siivottu koko talo isän kanssa.

Olen ollut viime päivinä kauhean väsynyt. Tosin Murun kanssa olen sentään saanut asiat selvitettyä. Eli siis ei olla enää yhdessä, mutta väleissä kumminkin.

Tänään on muuten ollut ihan normaali päivä, siis mulle normaali: nukkumista, tietokonetta ja dvd:itä.

Tämä nyt oli lyhyt postaus, mutta nyt ei ole enempää asiaa eikä oikein jaksakaan kirjoittaa.

Tällaisia liljoja kasvaa meidän pihalla.
Minusta nämä kukat on niin kauniita. Minun lempikukkia.

Meidän muumimamman tuleva "jättikurpitsa."
"Sitä tämmönen liikemies kulkee niin ajatuksissaan lomillakin, mutta pisnis on pisnistä, juu nou."
-Rautakauppias Uuno Turhapuro - presidentin vävy-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...