sunnuntai 31. elokuuta 2014

Pakkomielle - koukussa siis

Mä olen koukussa. Aah, ne on niin ihania. Niistä tulee olo, että haluaa vain lisää ja lisää. Niin, mä puhun näistä:


Ja nimenomaan näihin luomuihin, tavalliset hapankorput ei enää kelpaa. Ei se maku nyt kauheasti eroa, mutta näissä on vähemmän kaloreita. :D

Minun mielenterveys on nyt aika pyörityksessä. Lähinnä pyykkikoneen rummun alaosassa ja tuntuu, että ylös on vaikeaa päästä. Väsyttää ja mikään ei kiinnosta. Niin ja unettomuus senkun jatkuu. Joku pieni romanssinpoikanen tekisi nyt hyvää. Tai no ei romanssi, mutta sellainen... miespuolinen seura. Kainalo.

"Täytyykin tässä sit levätä tää pari viikkoa oikeen kunnolla, 
että jaksaa paiskia töitä, vaikka kevyempääkin."
-Tupla-Uuno-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...