keskiviikko 15. lokakuuta 2014

Karvoja lattialla

Kävin äidin kanssa saunassa ja kun hän oli jo lähtenyt sieltä ja mä olin siirtynyt suihkutilaan, huomasin lattialla jotain: äidin hiuksia! Hänellä on siis nyt alkanut lähteä ne päästä. On hän siitä jo vähän aikaisemmin mulle sanonut, että niitä saattaa aamulla löytyä hänen tyynyltäkin ja näyttänyt niitä laikkuja päässä, jotka tuo hiustenlähtö aiheuttaa. Kasvaako ne lie sitten enää koskaan takaisin, kun sen hiustenlähdön aiheuttaa se syöpälääke, jota hän joutuu syömään seuraavat viisi vuotta. :/ No, sama äiti hän silti on (toivottavasti ainakin), oli hiuksia tai ei.

Käytiin viime yönä taas sen minun kuvaustuttavan kanssa revontulien metsästysreissulla ja aika mukava saldo sieltä mukaan tarttui. Mulle selvisi siellä viimein mitä tarkoittaa revontulten tanssi ja se oli kyllä aivan mahtava näky, kun ne liikkui aivan älyttömän nopeasti.



Tässä kuva siitä tanssista.
Tosin, kun ne liikkui niin nopeasti,
niin kuva nyt on mitä on.
Sain ensimmäistä kertaa
kuvan revontulista, jossa näkyy punaista,
usein näkyy vain vihreää.

"Meikäläinen kyllä pystyy vastaamaan ja hörppimään kaffeen samaan aikaan, se on just yks meikäläisten ammattipoliitikkojen peruskyvyistä."
-Uuno Turhapuro Suomen tasavallan herra presidentti-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...