sunnuntai 26. lokakuuta 2014

Kiinnostusta on, mutta jaksaminen puuttuu

Oli näköjään yksi uusi lukija ilmestynyt, tervetuloa!

Piti tänään käydä kävelyllä, mutta ei tuonne lumi-vesisohjoon huvittanut mennä talsimaan.

Kuvaaminen kiinnostaisi, mutta kohteita ei oikein ole. Tai ei ainakaan sellaisia mitkä minua kiinnostaisi. Mä kun olen enemmän luontokuvaaja, niin... No, ehkä ulkona jotain kuvattavaa voisi ollakin, jos vain pysyisi joskus päivällä hereillä. Tuntuu, että nukahtaa pystyyn tähän tietokoneen ääreenkin. Voi että kun saisi sen lääkäriajan ja sen kilpirauhaslääkityksen kuntoon, niin tämä olokin ehkä helpottuisi. 


Yksi aamu satuin olemaan hetken hereillä ja
kameraan tarttui tällaista.
Mulla on monena yönä ollut teemana itku. Olen vain itkenyt tuntikausia. Syynä siihen on, että on ikävä (ex-)Murua. Tiedän, että hän on entinen eikä suhde enää palaa entiselleen (eikö siinä olisi järkeäkään niiden menneiden ikävien juttujen takia), mutta minkä mä tunteilleni voin.

"Oho, nyt tais kuule pari milliä putota lattialle. Poimitko ylös vai jätetäänkö siivoojalle?"
-Uuno Turhapuro - pisnismies-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...