maanantai 3. marraskuuta 2014

Elävien kirjoissa - ainakin melkein

Ohhoh, jopas vierähti viikko kirjoittamattomuutta. Hirveä väsymys vaivannut. Tuntuu niinkuin olisi puolikuollut. Tämän päivän on tuntunut outoa huminaa päässä. Mittasin verenpaineen ja siellähän ne alapaineet huitelee liian korkealla. Paino ei ole pudonnut, päinvastoin. :( Otin perjantaina yhteyttä hyvinvointiohjaajaan, jotta hän auttaisi minua tuon vaa'an lukeman laskemiseen. Hän vaan on ilmeisesti unohtanut laittaa mulle sen ajan viestinä, joten laitoin hänelle äsken viestiä ja kysyin asiasta.

Juuri mitään muuta tässä ei ole sitten tapahtunutkaan. Ainoa asia, joka minut saa rauhoittumaan (kuvaaminen) on nyt ollut vähän jäissä, kun nukun suurimman osan ajasta ja yöllä ei oikein muuta kuvattavaa ole kuin revontulia, mutta niitäkään ei pilvisyyden takia ole nyt näkynyt.

Tänään alkoi tuikkukauteni.

"Mä haluan takasin ne onnelliset ajat, jollon mä vielä osasin nauttia markasta."
-Uuno Turhapuro-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...