torstai 23. lokakuuta 2014

Taivaan tulia

Mulla käy hermoon! Ja tämä väsymys, voi taivas, kun tämän saisi loppumaan. Siksi on ollut vähän laiskaa tämä kirjoittaminen viimepäivinä. Mulla on jo jonkun aikaa tuntunut siltä, että minun pää on jossain lasikuplassa ja jos joku vain hipaiseekin sitä, se menee rikki ja tulee kauhea raivonpurkaus. Kaupassakin, kun joku tuttu kävelee vastaan, mietin mielessäni "älä vain sano mitään, älä vain sano mitään, edes päivää tai tulee turpaan". Olenkin ihmetellyt, mistä tuo yhtäkkinen ihmiskammo ja ärsyyntyneisyys on tullut, mutta siihen onneksi löytyi syyksi se muuan kilpirauhanen ja sen perseellään olevat arvot.

Mä rakastan revontulia ja etenkin niiden kuvaamista. Olenkin nyt muutama yönä kuvaillut niitä oikein urakalla. Nyt illalla vain oli heikko saldo: vain yksi tai kaksi onnistunutta kuvaa, kun ne oli niin heikosti näkyviä. Tässä kaikilta kolmelta päivältä yksi kuva (tuo keskimmäinen on tältä illalta):


"Jos me nyt tulemme toimeen, ymmärrätkö, sinun kuukausipalkallasi nämä nuoruutemme vuodet, niin sitä helpompi meidän on sitten tulla vanhempana toimeen kansaneläkkeellä."
-Uuno Turhapuro-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...