torstai 20. marraskuuta 2014

Detox-jalkakylpy, osa 2 ja lukukokemuksia

Kävin toisessa detox-jalkakylvyssä ja otin jopa pari kuvaakin, tosin vain kännykällä:


Tuossa ekassa kuvassa minun jalat on olleet tuossa varmaan korkeintaan kaksi minuuttia ja tuossa toisessa 25 minuuttia. Tuo musta mötikkä on joku sähköjuttu, josta menee johto sellaiseen koneeseen, joka mittaa tuon veden suolapitoisuuden ja mitä lie ja josta se sähkö tulee, joka johtaa minun jalkojen kautta sitä kuonaa pois.

Otettiin myös paino ja sentit. Painosta ei ollut lähtenyt viikossa grammaakaan, mutta ei myöskään ollut tullut lisää. Kehosta tosin oli lähtent senttejä pois, joka on hyvä asia. Vaikka mulla on kyllä vieläkin jotenkin turvonnut olo.

Luin sen viidennen ja viimeisen Juoppiksen ja no, se oli aika pettymys siihen nähden mitä odotin. Piti odottaa suunnilleen kirjan puoliväliin, jotta alkoi tapahtua sellaista, jota olin tottunut Juoppiksista lukemaan. Loppua kohden meni aika surulliseksi se kirja, mutta silti vihoviimeiseksi Juoppikseksi (kuten kirjailija itse on teosta kutsunut), tyhjentävä teos. Ei jäänyt kysymyksiä mieleen.

Olen lukenut myös tämän:


En oikein tykännyt tuostakaan. Tosin tuohan oli elämäkerta fiktiivisestä henkilöstä, joka perustuu "hänestä" tehtyihin elokuviin. Lähinnä tuossa kerrotaan vain järjestyksessä mitä niissä elokuvissa tapahtuu. Niin no, mitäpä sitä sellaisesta henkilöstä muutakaan voi kertoa, jota ei oikeasti ole olemassa. Mutta mä ajattelin, että tuossa olisi ollut jotain uutta fiktiivistä tietoa. :/ No, tulipa sekin luettua. Meni muuten parissa yössä tuo, kun on ollut taas unettomuutta. Seuraavaksi pitäisi jatkaa kesken jäänyttä Kotikatu-kirjasarjaa (pohjautuu siis saman nimiseen, jo edesmenneeseen tv-sarjaan, mutta josta pidin ihan hirveästi.).

Tänään olisi taas sille minun terapeutille aika. EIIIII JAKSA!

"Kaks miljoonaa on pikkuraha, sellasen meikäläinen huijaa appiukolta parissa päivässä."
-Uuno Turhapuro Suomen tasavallan herra presidentti-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...