tiistai 4. marraskuuta 2014

Tähtiin kirjoitettu virhe

Katsoin ensimmäistä kertaa Tähtiin kirjoitettu virhe-elokuvan, tosin dvd:ltä. Kaikki, keneltä olen siitä elokuvasta kuullut ovat sanoneet, että sitä elokuvaa ei pysty itkemättä katsomaan. Ehkä olen sitten tunteeton, mutta minua kyseinen elokuva ei hetkauttanut suuntaan eikä toiseen. Tai sitten se johtui siitä, että se kertoo syöpäsairaista ihmisistä ja olen sen syöpäjutun ja surun käynyt moneen kertaan tämän puolen vuoden aikana mielessäni läpi. Kukaan (äiti) ei ole kuollut, mutta silti sitä surua ja ikäviä ajatuksia ei ole voinut välttää. Ja ehkä ihan hyväkin, että ne käy läpi, niin ei tule patoutumia.

Olen kokenut joskus sen, että pidin kuukausia ikäviä ajatuksia sisälläni ja se johti... siitä löytyy lisää Tarinani-välilehdeltä.

"Joko invlaatio laukkaa niin ammottavin askelin, että siis mitkään rahat ei riitä tai sitten yksinkertasesti mulla on liian pienet taskut."
-Tupla-Uuno-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...