maanantai 1. joulukuuta 2014

Aikainen mato linnun nappaa eiku...

Nonni, sitä ollaan taas tähän aikaan hereillä. Silloin, kun aloitin kirjoittamaan tätä, kello oli vasta vähän yli 4, nyt se on jo puoli kuusi, kun minun keskittymiskyky ei riitä kirjoittamaan yhteen putkeen ja kun kuvatkin piti muokata välissä.

Tänään olisi punnitus ja senttien mittaus. Minua hirvittää. Olen syönyt joulutorttuja, hiivapullaa, suklaata... Mutta kun on tehnyt mieli! No, on sitä jonkun verran lähtenyt, kun viimeksi kun lähdin punnitukseen, painoin kotona 49 kg ja nyt vaaka näyttää 48. Välissähän tuo oli jopa 47, mutta... Ei vaan jaksa. Haluttaa vaan syödä kaikkea "kiellettyä" ja haistattaa kaikelle sallitulle.

Olen viimepäivät lähinnä lukenut. Nyt on menossa "tv-sarjakausi", eli:


Katselin myös elokuvan dvd:n muodossa:

Tästä tulee niin hyvälle mielelle.
Joulun avaisissakin on tullut käytyä. Tältä siellä näytti:

Ilotulitusta, koska en halua edelleenkään tulla nimelläni tai paikkakunnallani julkisuuteen,
 joten muita kuvia en julkaise.
 "Meikäläisen asemassahan ei siis seurustelua voi etes harkita, ellei kumpasellakin osapuolella ole varaa sijoittaa siihen vähintään tommosta tuhatlappusta per päivä."
-Uuno Turhapuro herra Helsingin herra-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...