torstai 4. joulukuuta 2014

Muumillista joulua

Olen viimeiset pari päivää elänyt Muumillista elämää. Yleensä laitan joulukuusen vasta aattona tai aatonaattona, mutta nyt tein poikkeuksen ja tällainen siitä tuli:

Pitihän noille minimukeillekin käyttöä saada.
Tänään olen äidin kanssa väkertänyt seitsemän tuntia piparkakkutalon kimpussa ja tulos on tällainen:

Talo edestä ja takaa. Ei ehkä ihan hienoin, mutta ensimmäiseksi taloksi ihan mukiinmenevä.
Minun tavarat tulee kuulemma huomenna. (Ex-)Murun veli ja hänen vaimonsa tuo ne. Ei sitten itsellä ollut kanttia tuoda niitä. En tosin sitä odottanutkaan. Tuntuu vaan niin uskomattomalta, että tämä tarina oli tässä. Kauhean paha olo henkisesti. En ole viimeisen neljän kuukauden aikana pystynyt oikein nukkumaan kunnolla. Vaikka toki olen nukkunut jossain vaiheessa enemmän kuin laki sallii, mutta silti olen heräillyt vähän väliä, että ei se uni mitään kovin hyvää ole ollut.

"Raha ei oo ropleema."
-Uuno Turhapuro herra Helsingin herra-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...