sunnuntai 28. joulukuuta 2014

Yhtä hymyä

No niin, mä nolostun. Olen yhtä hymyä. Juttelin illalla sen minun ihastuksen kanssa (hän ei siis vieläkään tiedä tunteistani). No, päätettiin sitten, että menen hänen luokseen ja sitten... no, te tiedätte. Näin tapahtui. Mä menin -27 asteen pakkasessa yhdentoista aikaan illalla hänen mummolaan, kahden kilometrin päähän meiltä, jonne hän neuvoi minut. Hänen mummonsa kuoli muuutama kuukausi sitten ja talo oli siis tyhjillään. Aika kolkkoa tosin, kun ei valojakaan tullut mihinkään. No, hommat tuli hoidettua kuitenkin eikä mulla kaduta.

En tosin saanut suutani auki sitä vertaa, että olisin kertonut tunteistani. Oikeastaan en uskaltanut, koska hän heti alussa sanoi jotain, että hän ei koskaan ennen ole tällä tavalla tehnyt (tarkoitti yhden illan juttua), eli hän ei siis tunne minua kohtaan mitään. Eli taitaa olla parempi, kun en sano mitään. Niin ja hän on siis lähdössä armeijaan ensi kuussa ja sitten kertoi, että ensi syksynä muuttaa Ouluun opiskelemaan, eli parempi, kun en kehittele mitään hänen kanssaan. Hänen exä asuu Torniossa, eli Oulun lähellä ja veikkaanpa, ettei heidän juttunsa ole kokonaan ohi, mutta on kaatunut välimatkaan ja nyt he sitten asuisivat aika lähekkäin, eli minun taitaa olla turha edes yrittää väliin.

"Kyllä sitä saa kaloriaa tällai nenänki kautta, jos vaan tarpeeks kiihkeesti jaksaa vetellä."
-Uuno Turhapuron aviokriisi-

2 kommenttia:

  1. Ootko miettiny, että jos on oikeasti ihastunut johonkin eikä vaan yhen illan jutun perään, ei välttämättä kannata mennä heti ekalla tapaamisella sänkyyn asti? Miehet ei arvosta pitkälle liian helppoja ja niistä jutuista ei yleensä tule kuin panokavereita. .. jos haluaa ansaita miehen kiintymyksen, ei se pano ole siihen paras keino.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedän, mutta tiedän myös sen, että meidän jutusta ei tulisi mitään muutenkaan, niin sama se oli tehdä mitä sillä hetkellä halusi. Hän on vähän liian nuori mulle ja ehkä ei muutenkaan minuntyylinen. Ja sitten tuokin, että hän on muuttamassa pois, niin parempi kun en edes yritä saada hänen kiintymystään.

      Poista

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...