lauantai 14. helmikuuta 2015

Hyvää ystävänpäivää

Ihanaa ystävänpäivää rakkaat lukijani!
Olen ollut muutaman päivän Murun luona. Ja joo, hän ei ole enää ex. Ei nyt olla mitenkään virallisesti vielä yhdessä tai ollaan, mutta ei silleen "Facebook-virallisesti". Eli kukaan minun fb-kavereista ei tiedä tästä (paitsi tämän tekstin julkaisun jälkeen yhtä lukuunottamatta, koska hän sattuu lukemaan blogiani).

Aika siellä meni tosi hyvin, ihme kyllä edellisiin kertoihin verrattuna. Menin sinne tiistaina ja piti lähteä perjantaina, mutta tulin vasta tänään, koska halusin olla edes yhden päivän yhdestä viikonlopusta ilman ahdistusta, joka johtuu isän joka viikonloppuisesta alkoholinkäytöstä (lähinnä siitä viinan hajusta ja siitä, ettei hänen puheestaan saa silloin mitään selvää). Muru kun ei juurikaan juo (pari kertaa vuodessa), niin siellä oli tästä johtuen hyvä olla.

Se aika siellä piristi minun mieltä. Hän sai minut nauramaan. Mutta edelleen olen hirveän väsynyt henkisesti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...